sobota, 15 września 2012

O o o o o.
Nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły nie mam siły.
Miałam nie wrzucać zdjęć i filmów. Do filmów się zastosuję, bo tak będzie lepiej. Ale co do zdjęć, no kurczę, nie byłabym sobą gdybym żadnego nie dodała. I tak wybrałam takie że, no.
Było genialnie.
I lubię też małe pogawędki z Px2, kiedy jest ciemno i cicho. Na balkonie czy w kuchni. Bardzo.

OOOOO MÓJ ROZMARYNIE ROOOZWIJAJ SIĘ

KOCHAM!
nadal nie wiem co to kurwa jest
siedzimy na balkonie i słuchamy sobie crystal castles
krwiaczko siniaczek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz