środa, 11 lipca 2012

Zbiera się chyba na deszcz, wyprowadziłam więc psa. Wspaniała pogoda, mogłaby być taka przez całe życie.

Na tvp 2 lecą Królowie Magii. Rzucają piłą maszynową. Ciekawe ile osób było w zespole na początku, bo została tylko dwójka, hehe.

Aga przyjedzie jutro, nie dziś. Do tego kończy mi się mięta, nie wiem co ja będę pić. Wszystkie herbatki mi się znudziły. I nie lubię, kurczę, koleżanek mojej babci.

Marcina spotkałam. Gdybym go nie znała to wcale bym nie powiedziała, że ma żółte papiery. Nie wygląda tak na pierwszy rzut oka. W sumie bez sensu gadam, bo przecież psychopata nie ma wypisanych na twarzy swoich zaburzeń, co nie?

Na vivie od 17 będzie lecieć Futurama, no no.

W tym programie pan wbija sobie gwóźdź w nos, rzygnę. :c

Chciałabym, żeby tak wyglądało moje dziecko. Najładniejsze bejbi na całym świecie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz