niedziela, 17 lutego 2013

W środę byłyśmy z Szefem w panoramie, akurat trafiłyśmy na ligę mistrzów i pana barmana, który otworzył pojemnik z rurkami, no bo ja nie umiem no. Było tak super. Uwielbiam kiedy wychodzimy gdzieś same! Wszystko jest tak jak kiedyś.

A w piątek byłam tam z Robertem. Powiedział, że nadal mu się podobam i tak jakoś wróciłam do domu o 1 w nocy. J. mówi jednak, żebym nie wracała do tego co było bo nie wiadomo co było prawdą, a co nie.

Barman obciął włosy.
A ja mam różowe końcówki.
 
Siedzę jak zahipnotyzowana nad dopiero co odkrytą książką od astronomii, chociaż zapach starych kartek papieru pierwszy raz działa na mnie odstraszająco. Lubię astronomię, dam radę.

4 komentarze:

  1. A ja przez cały tydzień siedziałam w domu bo chora ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. nice blog :)
    maybe we follow each other!?
    Let me know ;)
    Greetings


    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :)
    Mam prośbę :
    http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/galeria/1770472,konkurs-justin-bieber-w-lodzi-zdjecia-glosowanie-paulina,galeria,4780204,id,t,tm,zid.html


    Możesz zagłosować na Paulinę 10 razy w konkursie pod tym adresem powyżej i pomóc mi spełnić jej marzenie :?
    Dziękuję z góry :*

    OdpowiedzUsuń
  4. oho, lubię tę piosenkę :) ściskam!

    OdpowiedzUsuń