środa, 18 stycznia 2012

dużo osób dotyka moich włosów
no ale przyznaję, brakuje mi tego konkretnego dotyku jednej osoby, po którym:












wsypałyśmy justynie do jej wcześniej schowanych butów pokruszone chrupki i papierki po lizakach, co za świnie


kompletnie nie wiem czemu tak dziwnie patrzysz
tak mi się dziwnie zrobiło, no bo co zrobić, ani szkolnym plebsem nie jesteś, ani nic...













swoją drogą, kupiłam sobie drugą rybkę
nazwałam ją Taemin <ok>














myślałam jeszcze nad Jong Hyun, no ale ruda jest, a Taemin też był rudy kiedyś tam, więc niech już będzie
boi się wszystkiego, ale Marceline się nią/nim zaopiekuje
swoją drogą nie wiem czy Marceline jest dziewczyną czy chłopakiem, ale mniejsza, będę ją kochać tak czy siak

no i dobra, jutro się dowiem czy zdałam z tej chemii, czy dwójeczka sobie odpływa łódeczką miłości


AHAAAAAAAA!
przeruchałaś się
gratuluję, rozstaniecie się za dwa miesiące
<ok>

idę, bo raz- playlista w winampie właśnie dobiegła do samego końca, słodkiego Replay
a po drugie siedzę już tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz